Tuesday, October 16, 2007

Inspire Me Thursday: Hats




Dawno już nie byłam na stronie Inspire Me Thursday, wczoraj ponownie na nią trafiłam i dałam się skusić na nowy temat kapeluszowy :) Strona działa na podobnej zasadzie co Illustration Friday, ale w tym wypadku temat pojawia się w czwartki. Prace są tam może bardziej różnorodne pod względem technik wykorzystanych do ich stworzenia. W IF króluje oczywiście ilustracja.

Taką miałam wizję kapelusza. Pokazałam jednemu takiemu i taka się rozmowa wywiązała:
"....chociaż taka trochę przerażająca ta pani"
"matko, znowu?" (to ja)
.....
"nie nie ponuro ale taka trochę straszna, może usta jej podkoloruj albo coś, jakieś rumieńce"
"no ma przeca rumieńce" (ja)
"no wiem ale jakieś wyraźniejsze"
Na specjalne życzenie kapeluszniczka z różową szminką i rumieńcem rumianym.
Ponurość częściowo poskromiona. Zapewniam, że czuję się świetnie, pomijając ból głowy i niewyspanie.

9 comments:

  1. This is such a wonderful painting...I love this hat and would like it for my own!! That little bird is perhaps whispering secrets!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:01 pm

    Wonderful so amazing Picture. Love it.

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:26 pm

    Straszna? W żadnym razie - może trochę groźna, ale to przywilej zielonookich - coś wiem na ten temat:)

    ReplyDelete
  4. This is so sweet....

    ReplyDelete
  5. Wonderful. I also really like the background and the colour palette in the painting.

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:24 pm

    Great work.

    ReplyDelete
  7. ja bym powiedziała że nastrojowa:)
    bardzo jestem zawiedziona że Mia nie nasmarowała extreme, ale obskoczyć wszystkie friday, thusday coś tam monday z pewnością trudno, cóż poczekam. postanowiłam za Cibie nadrobić i wrzuciłam dwa extrema , i coś mi się zdaje jak tak se patrze na swoje ostatnie , że chyba inspirowane twoimi ilustracjami akwarelkowymi z dmuchawcem.takie mam podejrzenie...

    ReplyDelete
  8. Lavandulko ;P nigdy w życiu bym nie zrobiła tego extrema tak dobrze jak Ty.
    Jutro znów piątek - choćby dali temat
    "uwielbiam porządki", to tym razem na pewno coś popełnię.

    ReplyDelete
  9. Beautiful work. It looks so animated.

    ReplyDelete