Wednesday, February 01, 2012

.

9 comments:

  1. bardzo lubię te Twoje kolorowe grafiki:)
    Podziwiam

    ReplyDelete
  2. jakie cuda masz tu na blogu. Zostaję na dłużej!

    ReplyDelete
  3. Wesołe, kolorowe, a takie eteryczne, piękne!!! Będziemy zaglądać jak najczęściej :)

    ReplyDelete
  4. Energia w pigułce! :) Cudo!

    ReplyDelete
  5. No nie moge jakie to piekne!! Poprostu nie moge przestac patrzec!
    buziole!

    ReplyDelete
  6. Och Aniu, dzieki za te kolory! Cudna ilustracja!

    A tak z innej beczki to dokonczyłam makatkę do której zaproponowałąś jeden element. http://baju-baju-marysiowe.blogspot.com/2012/02/night-dream-nocne-marzenia.html

    ReplyDelete
  7. Zapachniało wiosną. A właściwie to nawet latem :-)

    ReplyDelete
  8. witaj! uwielbiam twoje ilustracje - kiedyś na pakamerze (chyba) zakupiłam komplet na prezent. cudo! wiszą w pokoju córki mojej przyjaciółki. dziś odkryłam twój blog. zostaję. :)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. hmm, coś mi się chyba komentarze moje własne nie umieszczają :(

    Dziękuję za miłe słowa!

    Julita, Bamboletto, Koraliki Moniki - witajcie, zapraszam :)

    ReplyDelete