Tuesday, June 28, 2011

sukienka z meduzami w długi weekend

9 comments:

  1. świetnie wyszłą :) najbardziej podoba mi się taka związana na tym drzewie jak jakiś potwór z kosmosu :)) bluza też bardzo mi się a domek na ostatnim zdjęciu podobałby się Kłapouchemu :))

    ReplyDelete
  2. super muszę kiedyś spróbować

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie spędziłaś weekend. Zazdroszczę. Sukienka i bluza świetnie wyszły.

    ReplyDelete
  4. Miałam ochotę na shibori z kamyczkami ( tworzy się piękny kółkowy wzór) ale nie umiałam znaleźć odpowiednich, okrągłych i w sumie tak mi się śpieszyło żeby zobaczyć efekt, że zrobiłam najprościej jak się dało - wiązanie w stylu potwór z kosmosu ;))
    A bluza robiła się sama, zanurzyłam tylko dół i zabroniłam się do niej zbliżać pewnej rozbrykanej panience, właścicielce schronienia z ostatniego zdjęcia.

    ReplyDelete
  5. Ta bluza bardzo fajnie wyszła.

    ReplyDelete
  6. oo świetna! zapomniałam już jakie to fajne takie farbowanie.Ale bym chciała taki wigwam:p

    ReplyDelete
  7. Gratuluję i zapraszam Cię po odbiór wyróżnienia :)

    http://ellclavell.blogspot.com/2011/07/kilka-dni-temu-usmiech-na-mojej-twarzy.html

    Pozdrawiam, El clavel

    ReplyDelete