Sunday, January 23, 2011

recykling. skarpeta i kaktus.

W ramach projektu 12/12 zmajstrowałam skarpetową durnostojkę - kaktusa. Trochę pojechałam z interpretacją wyzwania, ale uznałam, że kolejny stwór/przytulanka nie jest nam potrzebna. Może będzie mi zaliczony jako, że element kluczowy - skarpeta - się tu znalazł.
Kaktus powstał z jednej skarpety, skrawka tkaniny i koralików. Wypełniony jest ocieplaczem i wetknięty w małą puszkę po kukurydzy.


 

Narysowałam też kaktusowego tutka gdyby ktoś miał chęć na zasadzenie własnej skarpety.



Ciekawe czy ktoś pamięta w jakiej bajce był kaktus skamieniaktus? ;)

17 comments:

  1. Świetny ten kaktus i jeszcze kwitnący w dodatku :)
    Fajny tutorial :))

    ReplyDelete
  2. doprawdy bardzo pomysłowe i ładne:)
    Może spróbuje sił własnych w temacie? who knows?:)

    ReplyDelete
  3. No to pojechalas! Mnie sie bardzo podoba. No i o to wlasnie mi chodzilo w tych wyzwaniach. To wspolna zabawa, ale kazdy moze sobie wyzwanie dowolnie zinterpretowac.

    ReplyDelete
  4. jaaaaaa.... on jest FANTASTYCZNY!
    piękny w kolorach, a puszka idealnie pasuje do całości :)

    ReplyDelete
  5. To się nazywa inspiracja skarpetą, hihi:) Świetny pomysł!

    ReplyDelete
  6. hehe, świetne:)

    ReplyDelete
  7. no jest bajerancki:p jako fanka kaktusów od razu przyleciałam obaczyć,fajnie mu w tej puszce

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:01 pm

    Potraktowanie tematu baaaardzo mi się podoba:) I na pewno nie uschnie!

    ReplyDelete
  9. Jaki fajny!!! I pomyśleć co można zrobić ze skarpety i puszki:)

    ReplyDelete
  10. swietny pomysł! innowacyjne podejscie do tematu skarpet! podoba mi sie :)

    ReplyDelete
  11. o mamusiu... jest przecudowny! przecudowny! ♥

    Pozwoliłam sobie zamieścić go na Inspirujemy :*

    http://inspirujemy.blogspot.com/2011/01/recykling.html

    ściskam! :)

    ReplyDelete
  12. Osz, jakie to cuda można z robić z czegoś, co pozornie nie jest twórcze :D
    fantastyczny, może kiedyś się pokuszę :) zwłaszcza, że podlewanie nie jest moją mocną stroną :D

    a kaktus skamieniaktus to nie w Smerfach był czasami?

    ReplyDelete
  13. kaktus skamieniaktus był w smerfach hiiiiiiiiiiii, tylko ja miałem dzieciństwo? :P

    ReplyDelete