Saturday, September 20, 2008

kram :)

Zapraszam na Kram Zrób albo Kup, który odbędzie się 28 września, przy placu Zbawiciela w Warszawie- szczegóły i opis atrakcji na stronie kramu.

Projekt graficzny plakatu: Kiwi.Studio. Foto: Panna Lu


Ja przyniosę swoje obrazki, zakładki, magnesy i breloki.
Będzie też Wolfann ze swoimi fantastycznymi torbami ogrodniczkami i notesami! (ogromnie się cieszę, że ją poznam osobistycznie:D)


na warsztacie zakładki, brakuje im jeszcze zabezpieczenia i zwisaczy.





oraz mini magnesy. Tu seria oczy i usta.





16 comments:

  1. Już u Wolfann na blogu żałowałam, że nie będę mogła być na Kramie... . Będzie fotorelacja?
    Zakładki świetne, szczególnie środkowa z ostatniego zdjęcia mi przypadła do gustu.
    Coś takiego jak Twoje minimagnesy chodzi mi od jakiegoś czasie po głowie! Mam fajne maleńkie obrazeczki, ale nie mam tych 'szkiełek', powiesz gdzie je znalazłaś?

    ReplyDelete
  2. Mi_mi... no cudowności!
    Te zakładeczki... nic tylko zamknąć się w pokoju z książką pod pachą w grubych skarpetach...

    Magnesiki przepiękne! Ja swojego czasu jeden (tak 1 :P ) zrobiłam ale chyba mam zły klej do tego typu rzeczy ;)

    ReplyDelete
  3. Cwasiu, fotorelacja mam nadzieje będzie. Szkiełka kupione na giełdzie kwiatowej kilka lat temu, ale sądze, ze powinni wciąż je mieć, bywają też w sklepach z dekoracjami, dodatkami.

    ReplyDelete
  4. Szkoda, że nie we Wrocławiu to impreza! :(
    A takie cudowności będą! Cudne te magnesy i zakładki!

    ReplyDelete
  5. Szkoda że nie mieszkamy bliżej... Na pewno byśmy wpadli.

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:17 pm

    nie moglam byc i zaluje strasznie :/

    ReplyDelete
  7. Pajeczaki, kram dopiero się odbędzie :D w najbliższą niedzielę. ale by było miło się tam spotkać!

    ReplyDelete
  8. :O magnesy sa obłędne !

    ReplyDelete
  9. No właśnie, ta odległość psiakość!
    A oczy by nacieszył i czymś osłodził tą mokrą jesień.
    W zakładkach bardzo podoba mi się tło, szczególnie w tej na samym dole z turkusowymi listkami. I chyba też są kropeczki, no superowa.

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:25 pm

    aaa a ja mam w kalendarzu zapisane, ze 18!!! bosz... chyba musze odpoczac, przeciez na plakacie jest 28!! :)) doskonale. bede! ;)*

    ReplyDelete
  11. Tych magnesów jeszcze nei widziałam:) Na kramie nie będę ze swoimi rzeczami, ale może wdepnę pooglądać:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. zakładki obłęd!!!!!

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:31 pm

    Boskie zakładki!!!! Magnesiki też cudo!

    ReplyDelete
  14. uuuu
    a mnie nie będzie akurat w wawie :/

    ReplyDelete
  15. ha! przez przypadek trafiłam na moją ulubioną zakładkę z drzewem :) rok i jeszcze jej nie zgubiłam :) są super.Kfiat

    ReplyDelete