Friday, October 19, 2007

szukaj pary



Miśka jest na etapie układanek, dopasowywania elementów. Chciałam jej zrobić obrazkowe domino, ale ostatecznie uznałam, że uproszczona wersja będzie lepsza na początek.
Kwadraty są wycięte ze zwykłej szarej tektury, każdy kwadrat ma 5x5cm. Wykorzystałam moje stare zwierzakowe obrazki - świnka, kura, gęś oraz kilka nowych. Wydrukowałam jedynie kontury, które potem pomalowałam akwarelami. Obrazki przykleiłam do tekturek i gotowe. Chciałam jeszcze przetrzeć brzegi białą farbą, ale zrezygnowałam, bo mogłaby zostać pożarta ;)
Jeśli ktoś nie czuje się na siłach żeby robić własne obrazki, może wyszukać ciekawe elementy w gazetach - wystarczy zeskanować lub skserować.

i jeszcze wersja z wzorami (wystarczą kolorowe papiery, wydruki)



6 comments:

  1. fantastyczny pomysł!
    ..życia nie starczy...!
    W takie układanki, czy raczej szukanie par bawiłam się jako dziecko. Karty miałam czeskie, trzeba było sobie wyciąć z planszy, nazywalo się to Pexeso i do dziś widuję w czeskich sklepach :) Teraz na to mówią memory zdaje się.

    ReplyDelete
  2. Super. Ja ja bylam mala lubilam najbardziej bawic sie takimi grami i zabawkami wlasnej roboty.
    Ja ostatnio zrobilam dla corki znajomych memory ze zdjeciami z roznymi rzeczami charakterystycznymi z jej domu.

    ReplyDelete
  3. These are fantastic! Love the colors.

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:27 am

    Pierwsze memory , w które grał mój Ludzik zrobiliśmy z mężem sami któregoś wieczoru. Ale nasze nie były takie śliczne jak Twoje.Teraz mamy takie ze sklepu. Ludzik uwielbia tę grę.Zrobiłaś naprawdę piękne karty! Tylko pozazdrościć Miśce.

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:53 am

    Miśka ma fajną mamę :) Śliczne !

    ReplyDelete
  6. :D

    tak jak myślałam, zwierzaki sie spodobały, natomiast wersja wzorzysta jest na razie nudna - nie mozna jej nazwać, naśladować jej odgłosów itd ;)

    ReplyDelete